google seraching in urdu

Most Of The People Does not know That How To Use Google For Searching,Here Are Some Tips For Using Google.

Fast Getting Information On Google Hindi/Urdu:

Agar ap kisi city kay cinema me lagi films kay bary me janana chahty hain to english me movies likhny kay bad us city ka Name Capital Words me likhen.Isi traha kisi city ka time janany kay liay likhen time in karachi.

Read More:Facebook Is Collecting Data Of User's?

Specific Informaiton On Website:

Agar ap khas website jaise domain me search karna chahty hain to pehlay jo search karna hai wo likhen kay bad matlab (dawn.com) likhen. 

Searching Through Domains

bilkul isi traha ap apnay jo search karna hai waise likehn.
Matlab ap ny agar government kay related search karna hai to ap akher me likhen (.gov) .Agar Ap ne Study kay related search karna hai to ap end me likhen (.Edu).Or Agar ap ny pakistan kay related search karna hai to end me likhen (.pk)

Read More:Amazing Tricks Of Whats App?

Searching For Specific Files:

Agar ap ny koi (pdf) formate me kuch search karna chahty hain ,matlab agar koi book search karna chahty hain to end me file name likhen or akher me (:pdf) likhen.

Search Through Specific Sentence:


Agar Ap me kisi film ka dialogue search karna chahty hain to us kay start me or akher me (" ") ye symbol Lagaen.

Read More:How to Earn From Facebook?

Searching For Synonyms (hum maini alfaz):

Agar ap kisi aisi chez ko search kar rahy hain jis kay aik jaise alfaz ya maini hn to  Jo word likhna hai us kay agar Capital word me (OR) Likhen to google ap ko aik jaise alfaz paish kar dy ga .

Filter Through Dates:

google in urdu
Agar ap ny koi chez porani search karni hain to us ko ap date kay zariay be filter kar sakty hain.

Read More:Which is Best Iphone 6S vs SamsungS6?

Searching For News Or Books:

Agar ap ne koi book ya news search karni hai to book ka name likhen or oper tab me books ka option hai wahan click karen to ap ko google bta day ga kay is name ki book hai ya nahi .

Searching In Images

Google par image tool kay zariay search karna be madad gar sabat ho sakta hai.

Read More: Top 10 Highest T20 Scorer Of Pakistan?

Colour Filter:

Agar ap kisi khas colour ki image search karna chahty hain to ap search tool me ja kay option me ja kay koi be colour select karen wo ajay ga.

About Author:


Hi ! I Am Ahtasham Kayani Founder Of I like Infoo .In This
Blog You Will Learn About Making Money,Tech News,
Entertainment,Sports News,Tipsand About Blogger Tips And Tricks

Let's Get Connected: Twitter | Facebook | Google Plus
 
Top